سرمایه گذاری مشترک Lenovo و Netapp در ذخیره ساز ها در چین و تولید نسل جدید حافظه های تمام فلش و تمام هیبریدی این دو شرکت را در موقعیت بسیار قویتری در برابر رقبای سرسختی چون HPE و Dell-Emc  قرار خواهد داد .

hpe lenovo emc

این شرکتها اعلام کردند در حال همکاری نزدیک با هم در فروش جهانی و توسعه محصولات هستند .مدیران لنوو می گویند در عین حال سرمایه گذاری مشترک در چین برای ارائه محصولات ذخیره سازی و راهکارهای مدیریت اطلاعات برای نیاز های منحصر به فرد چین میباشد .

با وجودی که Lenovo دارای ترکیبی از محصولات SAN و DAS و Tape Storage است ، یک بازیکن واقعی در بازار ذخیره سازی نیست و نمیتواند یک رقیب پایاپای برای HPE و  Dell-EMC به عنوان عرضه کنندگان کامل سخت افزار و تجهیزات ذخیره سازی میباشد . به این دلیل همکاری با Netapp میتواند بازارهای جهانی و دسترسی به پایگاه بزرگ مشتریان کلان را برای این شرکت به ارمغان بیاورد .

آقای آشیش نادکارنی تحلیلگر برجسته IDC میگوید :

Lenovo آخرین شرکت بزرگ سخت افزاری است که زیاد در زمینه عرضه ذخیره سازی اکسترنال فعالیت نمیکند . آنها در حال پیدا کردن مسیری هستند تا خودشان را در موقعیتی قرار دهند که مدتها پیش HP و Dell در آن قرار داشتند و این تلاش آنها در تغییر این معادله است تا وارد رقابت با رقبای بزرگ .

باگذشت زمان هم HP و هم Dell سبد سوم خود را با خرید شرکت های بزرگ دیگر ارتقاء بخشیدند که شامل خرید EMC توسط Dell و خرید شرکت Nimble توسط HPE بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *